Rămâi conectat
Călin Mătieș - Deputat

Administraţie

Consiliul Local Cugir a aprobat noile salarii de baza, pentru functionarii publici din cadrul administrației locale

Redacția Cugirinfo.ro

Publicat

în

Legislativul din Cugir a stabilit în ședință ordinară, salariile de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Cugir, a serviciilor publice, fără personalitate juridică, respectiv a serviciilor publice, cu personalitate juridică aflate în subordinea Consiliului local al orasului Cugir, începând cu luna iulie 2017.

Potrivit Raportului de specialitate al compartimentului economic, venitul cel mai mare din ierarhie nu depășește nivelul indemnizației lunare a funcției de viceprimar al orașului Cugir, care este în cuantum de 7975 lei/lună, potrivit Legii salarizării personalului plătit din fonduri publice. Astfel, administratorul public al orașului va avea un salariu de 7.830 lei, secretarul Unității Administrative Teritoriale, grad II – 7.758 lei, directorul executiv, grad II – 6.598 lei, arhitectul șef, grad II – 6.308 lei, șef birou, grad II – 5.438 lei. Salariile de bază pentru funcțiile de execuție, au fost calculate pornindu-se de la gradația 0 și tinându-se cont de tranșele de vechime în muncă, în funcție de care s-au acordat cele 5 gradații, precum și cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază, avut la data îndeplinirii condițiilor de trecere în gradație și incluse în acesta. Astfel, gradaţia 1 – de la 3 ani la 5 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază, la gradația 0, cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 2 – de la 5 ani la 10 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază la gradația 1, cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariou de bază; gradaţia 3 – de la 10 ani la 15 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază gradația 2 cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 4 – de la 15 ani la 20 de ani -s-a determinat prin majorarea salariului de bază prevăzut la gradația 3, cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 5 – peste 20 de ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază prevăzut la gradația 4 cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază. Salariile de bază stabilite pentru funcțiile de conducere cuprind sporul de vechime în muncă la nivel maxim, conform prevederilor Legii nr.153/2017. ,,Stabilirea salariilor de bază printr-o ierarhizare a posturilor au avut la bază drept criterii: cunoștințe și experiență; complexitate, creativitate și diversitate a activităților; judecata și impactul deciziilor; responsabilitate, coordonare și supervizare; dialog social și comunicare; condiții de muncă; incompatibilități și regimuri special”, se arată în Raportul de specialitate.

Constantin Predescu


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Primarul Cugirului, Adrian Teban, la sesiunea plenară a Comitetului European al Regiunilor

cugirinfo.ro

Publicat

în

Recent, primarul orașului Cugir, Adrian Teban a participat la Brussels, la cea de-a 163 sesiune plenară în care, Comitetul European al Regiunilor (CoR) a celebrat 30 de ani de la înființarea sa în folosul orașelor și regiunilor din Europa .

„În cadrul ședinței grupului EPP i-am felicitat pe prim- vicepreședintele COR, Apostolos Tsitsikostas și pe președintele grupului EPP la CoR, Olgierd Geblewicz, pentru leadershipul grupului nostru, pentru un mandat de succes în care Comitetului Regiunilor a crescut atât la nivel european, dar și în cadrul partidului EPP, unde colegul nostru, vicepreședintele EPP Siegfried Mureșan a fost întotdeauna un susținător important”, a spus primarul Cugirului .

În legătură cu întrebarea unui cetățean din localitate, dacă este ceva de castigat din participarea la CoR, edilul de la poalele Drăganei a spus: „Dacă avem o politică de coeziune bine croită, care să raspundă nevoilor de azi a orașelor va fi în avantajul tuturor localităților, inclusiv pentru Cugir”.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Au început lucrările de modernizare a străzii Făgețel din Cindeni și se amenajează noi locuri de parcare pe strada Gheorghe Asachi

cugirinfo.ro

Publicat

în

Conducerea Primăriei Cugir verifică regulat modul în care se execută lucrările edilitare din oraș, pentru a vorbi cu constructorul dar și cu cetățenii din zonă.

Primarul Adrian Teban, împreună cu viceprimarul Călin Furdui s-au deplasat în teren, pe strada Făgețel din Cindeni, care face legătura între strada Cloșca și Dorului și pe strada Gheorghe Asachi unde se înființează noi locuri de parcare.

Pe strada Făgețel se vor realiza:

– canalizația tehnică,
– canalizarea pluvială,
– modernizarea carosabilului și amenajarea trotuarelor, fie cu pavaj, fie cu asfalt, în funcție de soluția tehnică stabilită.
– intrările în curți

Ținem să precizăm faptul că această strada nu a fost prinsă în proiecte europene ci se realizează din bugetul local. De asemenea, vom mai face astfel de investiții in continuare pe străzile care încă nu au fost modernizate.

Pe strada Gh. Asachi se înființează 13 noi locuri de parcare și se modernizează intrările în blocuri, în baza proiectului cu finanțare europeană ”Revitalizarea și îmbunătățirea calității vieții din zona urbană arondată școlii Singidava”, proiect care prevede modernizarea a 23 de stăzi.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Finanțare de 1.500.000 de lei obținută de Spitalul Orășenesc Cugir printr-un proiect de „Guvernanță digitală eHealth”

cugirinfo.ro

Publicat

în

Spitalul Orășenesc Cugir a semnat contractul de finanțare pentru proiectul „Guvernanță digitală eHealth și interoperabilitate în cadrul Spitalului Orășenesc Cugir”, în valoare de aproape 1.500.000 lei.

Prin realizarea proiectului se preconizează schimbări de substanță în următoarele direcții strategice:

– Creșterea gradului de satisfacție al pacienților care vor beneficia de îngrijire medicală;
– Îmbunătățirea capabilităților interne de administrare a pacienților și a evenimentelor medicale;
– Realizarea unui control mai bun al costurilor spitalului prin creșterea gradului de predictibilitate și planificare a activităților interne;
– Automatizarea proceselor interne care sunt consumatoare de timp și care necesită multă activitate manuală;
– Creșterea gradului de interconectivitate și interoperabilitate atât intern, în cadrul spitalului, cât și cu alte unități medicale;
– Creșterea nivelului de securitate și confidențialitate a datelor.

Managerul spitalului, Florin Arion, se declară mulțumit de continuarea eforturilor pentru îmbunătățirea accesului pacienților la servicii de înaltă calitate.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir